hétfő, augusztus 1

VMA - az én szememmel

nem  igazán tudtam, miről is írhatnék nektek ennyi HP után, aztán eszembe jutott, hogy nemrég hírdették ki az ide Video Music Awards jelöltjeit. Mivel általában kicsit eltérően gondolkodom a zenéről, mint a nagy átlag, így valószínűleg nem az lesz az eredmény, amit én itt most megosztok veletek, de én az ő győzelmüknek örülnék a legjobban. 
Az év klipje - Katy Perry: Firework
Óó, a nagy magyarságom eléggé ritkán tör elő belőlem, valahol szerintem elvesztettem útközben, vagy ezt adtam cserébe a norvégmániámért. Lényegtelen, Katy Perry videója akkor is a kedvenceim közé tartozna, ha semmi köze nem lenne Budapesthez. Így viszont csak hab a tortján, és így hiába van ott mellette Adele Rolling in the deepje, Katy mellett a voksom (:
Az év női videklipje - Adele: Rolling in the deep
Nem szeretem mindig ugyanoda dobálni a díjakat, egyrészt, másrészt pedig imádom Adele hangját, a dalait, a személyiségét, és még ha a Rolling in the deep nem is a kedvenc dalom tőle, azt hiszem, mindenképp megérdemelné a díjat :D
Az év férfi videóklipje - Bruno Mars: Grenade
A férfi mezőnyben nálam Bruno Mars elég rendesen elvitte az évet, hihetetlen, mit rakott le egy év alatt a srác, teljesen megszerettette velem a dalaités saját magát is. A Grenade szintén nem a legnagyobb eresztés tőle videóügyileg, de mivel a többi jelöltöt ilyen-olyan okok miatt kizártam, ő maradt utoljára.
Legjobb Hip-hop videó - Kanye West feat. Rihanna and Kid Cudi: All of the lights
Az előző kupacból azért is vettem ki őket, mert tudtam, hogy a hiphopban kanye videója messze a legjobb. Most arról ne beszéljünk, hogy az öt szám közül egyébként is csak ez tetszik. Imádom a színvilágát, azt, hogy kiégeti a szemem a dal végére, a vibrálást, azt, hogy anyuék rosszul vannak tőle...
Legjobb új előadó - Foster the people
Ezt volt a legegyszerűbb eldönteni. A Foster the people egyszerűen hihetetlen együttes, az első lemezük a Torches, már hetek óta folyamatosan pörög nálam, teljesen függő lettem, az összes dalukat imádom, hamarosan írni is szeretnék róluk, addig meg csak annyit, hogy számomra tökéletesek. 
Legjobb pop videó - Bruno Mars: Grenade
Hajj, az egyik legnehezebb döntés, de nem azért mert a ketegória bővelkedik a minőséginél minőségibb videókkal és dalokkal...pont ellenkezőleg. Elég gyenge összeállítás lett, a T.G.I.F. videójától általában rosszul vagyok, Britneyről inkább nem mondok semmit, Pitbull sem nagy eresztés, a Rolling in the Deepről már írtam, hogy azért Adele sokkal többet is tud annál a dalnál..úgyhogy marad Bruno megint.
Legjobb rock videó - Foster the people: Pumped up Kicks
Oké, gondolom nem vagytok kíváncsiak még pár sornyi ömlengésre arról, mennyire nagyszerű bandával állunk szemben. Szóval csak annyit, ogy a pumped up kicks hatalmas dal, a videót is imádom, nem volt kérdés, kit választok.
Legjobb közreműködés - Kanye West feat. Rihanna and Kid Cudi: All of the lights
Bár az E.T.-t, mint dalt sokkal inkább a szívembe zártam, de szerintem Kanye egyik legszörnyűbb közreműködésével állunk szembe. Annyira nem hiányzik a dalból az ő része, és nélküle annyival jobb. Viszont Rihannát és Kid Cudit választani az All of the lights-hoz szerintem jó döntés volt (:
Legművészibb produkció - Lady Gaga: Judas
Legjobb koreográfia - Bruno Mars: The lazy song
Legjobb filmes munka - Katy Perry: teenage dream
Legjobb rendezés - Thirty seconds to mars - Hurricane
Legjobb vágás - Thirty seconds to mars - Hurricane
Legjobb különleges effektek - Linkin Park: Waiting for the end

2 megjegyzés:

  1. Ezek közül nekem Bruno Mars a kedvencem.. :) Linkin Park se rossz, de na :))

    VálaszTörlés
  2. Szerencsétlen Mars, tényleg megérdemelt volna legalább egy díjat. A Hurricane egy hihetetlenül jó klipp. Amúgy meg nagyban egyetértek a véleményeddel :D

    VálaszTörlés