vasárnap, július 31

Harry Potter és a 7 kedvenc...állatom

( Ne is álmodjatok róla, hogy egy darabig leszállok a témáról (: Tervezek másfajta írásokat is, sportot, Coldplayt, Kings of Leont, Foster the Peoplet, Katy B-t, Eragont, Percy Jacksont, meg még egy rakat hasonló dolgot, de egyszerűen most egy kicsit mániákusan belehabarodom mindenbe korszakomat élem, és ilyenkor muszáj kitombolnom magam. Ezt csak így tisztázásképp. )
Az ötlet, hogy a kedvenc állataimat is összegyűjtsem, elég hamar felmerült bennem, de azt hittem, két-három hmm...keresek ide valami más szót...egyednél meg fogok akadni. De nem így lett. Igazából az első három könyv elolvasása után már több mint tíz állatka volt a listámon, úgyhogy még válogatnom is kellett. 
7. Csámpás, a macska
Hermione macskája szerintem akkor is tündéri, ha a fiúk folyamatosan agybajt kapnak tőle. Tetszik, hogy ennyire értelmes, hogy megtalálta a közös hangot Siriussal, a nevét is imádom, meg a színét is. Bár otthonra azért nem kellene (: 

6. Csikócsőr, a hippogriff
Nem egészen úgy képzeltem el a hippogriffeket, ahogy a filmben megjelenítették, de igazából az ottani Csikócsőrrel, vagy később Szilajszárnnyal sincs bajom. Kicsit ijesztőnek tűnnek, és én biztos nem mernék hozzájuk közel menni, pláne nem felülni a hátukra, de valami belőlem is átragadt Hagrid rajongásából, és végülis Sirius is elvolt vele, úgyhogy itt a helye a listán.

5. Fawkes, a főnixmadár
hmm..a főnixekkel már a HP előtt összefutottam valahol, nem tudom, hogy könyvben, tvben vagy esetleg az iskolában, mindenesetre engem már akkor elvarázsoltak. A HP főnixe ráadásul Dumbledoré, és nem tudom... valahogy a nevét is imádom, azt, ahogy Dumbledore viselkedik vele, ahogy megjeleni Harrynek a Titkok kamrájában....
4. Trevor, a béka
Neville békája megint valami olyasmi, ami titkon egészen sokáig ott van a történetben. Tulajdonképpen a ő eredménye, hogy Neville-t és Hermione-t már az első vonatúton megismerjük valamennyire. Aztán folyton hol megvan, hol nem, egyszer Piton rajta próbálja ki a zsugorító főzetet...szóval nem mondhatni, hogy nyugis élete lenne. A neve meg fantasztikus. 
3. Arnold, a törpegolymók
Nem is tudtam, ide illik-e egyáltalán Arnold, mert hát hogy ő most állat-e vagy nem...Szerintem vehetjük állatnak, ha már ide soroltam Csikócsőrt is (: Szóval egyrészt az én képzeletemben a törpegolymókok abszolút cukik, ergo biztos, hogy nekem is szükségem lenne rá Ginny helyében. Másrészt Fredék boltjában lehet kapni (ha jól emlékszem. nem mindig tiszták az ilyen apróságok). Az a név hogy Arnold, pedig annyira abszurd hozzá, hogy....
2. Hedvig, a hóbagoly
Bagoly nélkül nem lehet teljes a lista. És ki más lenne a kedvenc baglyom, mint Hedvig? Oké, B verziónak felmerült még bennem Pulipinty is, de nem akartam túlzottan komolytalanná venni a helyzetet. Kétségtelen, hogy az állatok szempontjából Hedvig az egyik főszereplő a könyvben. Annyi emlék, levél és érzelem kötődik hozzá Harryn keresztül, hogy felsorolni is sok. Amellett, hogy nagyon szép madár, okos is, és mintha mindig igyekezne Harry számára a legjobbat nyújtani. 
1. Norbert vagy Norberta, a norvég tarajos sárkány
Nem én lettem volna, ha nem Hagrid sárkányát teszem az első helyre. Bár szegénykének nem jutott főszerep, azért szépen végigfutott a regényeken, hiszen, ha jól emlékszem, csak a hatodik vagy hetedik részben derült ki, hogy a sárkány igazából nem fiú, hanem lány. Öhh... nem szeretném túl sokáig magyarázni, gondolom akkor is megdobbant mindenkinek a nemzeti szíve, amikor Harry a magyar mennydörgővel küzdött. Ez nálam ugyanaz (:

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. A főnixmadár ahhw*.* Az olyan gyönyörű :'DD

    VálaszTörlés
  3. Haha, 7 kedvenc állat :D Mekkora ötlet :D
    Noorbeert xD Komoly, az első? :))
    Mikor jön a következő lista? Mert ugye lesz még? Ugye? :) Mindenképp. Muszáááj :)

    VálaszTörlés