csütörtök, augusztus 25

Rihanna Top 10


Nem garantálom, hogy egy átlagos Rihanna-lista lesz, mert mindig furcsán válogatom össze a kedvenceimet, és mindig utólag jövök rá, hogy mennyi mindent kihagytam, aminek még helye lett volna itt. Azt mindenesetre el szeretnék mondani, hogy Rihannát nagyon tehetséges előadónak tartom, és tisztelem mindazért, amit csinált, és hogy ilyen fiatalon ennyi mindent tudhat a háta mögött. Még ha épp most ott is tartok, hogy mekkora mázlista, mert a világ legszebb országának legszebb városában (Bergen, Norvégia), adhatott koncertet. (:
10. DisturbiaNem tehetek róla, akarva-akaratlanul is a tesióráink jutnak eszembe, ahol mi épp elhalálozunk a szobabicikliken, és csak egy-két pörgős dal tartja bennünk a lelket, mint a Disturbia, amit ha húszszor nem, akkor egyszer sem hallottam tesiórán. Igazából ott szerettem meg, azóta viszont már nem csak tekerés közben hallgatom, bármikor jól tud jönni (:
9. Te AmoNagyon vicces, mert ezzel a számmal csak és kizárólag azért kerültem közelebbi kapcsolatba, mert a Rated R-n kevés volt a viszonylag pörgős és gyors szám, így minden egyes tempóváltásnak örültem, és a Te Amo afféle megváltásként jött.Aztán meg teljesen hozzáragadtam, volt, hogy reggelente erre keltem.
8. Shut up and driveBár már az S.O.S. és a pon de replay után is teljesen odavoltam a lányért, a shut up and drive aztán meghozta a teljes áttörést, talán ezóta a dal és videó óta figyelek oda egy kicsit jobban Rihannára. Tipikusan az a a zene, amit ha meghallok a rádióban, egyből feltekerem a hangerőt, és torkomszakadtából éneklem, még akkor is, ha a szövegét nem tudom, a halandzsa megy ezerrel.
7. S&MJa igen, ezt Spanyolországnak köszönhetem. Na jó, ez így nem teljesen igaz, már előtte is nagyon szerettem, sőt, a videójának is volt pár része, amit zseniálisnak tartottam, de ez tényleg megint azért került fel a listára, mert a szívemnek kedves, és mert mindig mosolygós arcok, német fiatalok meg spanyol tengerpartok jutnak róla eszembe. Sokáig gondolkodtam, hogy ez, vagy a Hard kerüljön fel a listára, de aztán maradtam az S&Mnél.
6. Who's that chickDavid Guetta szerintem egy hatalmas életművész (konkrétan nem tudom mit csinált, hogy ennyire nyomják, de valamit biztos tudhat. mindenesetre arra nem lehet panasza, hogy kik éneklik fel a dalait. de erről máskor). Nagyon vártam ezt a dalt, és nem is kellett csalódnom. Elsősorban a videó után szerettem bele, nem tudom, tudjátok-e, de a rendező bizony svéd, és egyszerűen imádom a skandinávokat, akkor is, ha épp videókat rendeznek. A dal egyébként nyárias-pörgős, ami jó, a refrén meg olyan belemászik a füledbe kategória (:
5. Love the way you lie part II.Már az első részt is nagyon szerettem, és esküszöm semmi bajom Eminemmel, tisztelem-szeretem, de ez a második rész Rihanna hangjával annyira gyönyörű lett, hogy sokkal jobban megszerettem, mint az első részt. Imádom a szövegét, az első pár sort különösen.
4. Russian RouletteAnnyira gyönyörű ez a dal. Mikor először meghallottam, konkrétan a könyeimmel küzködtem mindenféle lelki probléma nélkül, és azóta ez az egyik kedvenc olyan dalom, amit akkor hallgatok, ha magam alatt vagyok, ha nem érzek erőt magamban az élethez, vagy ha egyszerűen sírhatnékom támad.
3. FadingTudom, hogy ez azért nem a legáltalánosabb vélemény, de nekem a Loud kellemes meglepetés volt. Sosem voltam a lassú dalok szerelmese, a líraibb dalokba is kellett nekem egy minimális pörgés, és a Fading pont ezt adja meg nekem. Amellett, hogy már a címe is nagyon tetszett, a dallama is hamar megfogott, ezért elkerülhetetlen volt, hogy ne szeressem.
2. UnfaithfulOké, megint jöhetnek a hülyéneknézések, de én ezt a dalt a tehetségkutatók alatt kedveltem meg. Hihetetlen, hogy legtöbbször ezt a dalt énekelték Riritől mind az itthoni, mind a külföldi énekversenyeken, és egyre jobban beleszerettem. Aztán miután már a szövegét is lefordítgattam magamnak, és rájöttem, hogy a nem létező hangommal jó hamisan el is tudom énekelni, azóta meg az egyik legnagyobb kedvencem lett. Gyönyörű dal.
1. Man DownAz Unfaithful mellett a másik dal, amit kívülről fújok. Első hallásra teljesen odavoltam érte, valahogy annyira más volt, kicsit kilógott a Loudról, és én pont ezért imádtam. A mély mondanivaló megint nem hiányzik, a klip meg még rengeteget ad hozzá, és jajj. Igazából a hangzást imádom, ahogy Riri a hangjával bánik, a ram pa pa pammot, meg hogy annyi emlék köt hozzá. 

3 megjegyzés:

  1. Rihanna..
    1- Love the way you lie
    2- Love the way you lie II
    3- S&M
    4- SOS
    5- Russian roulette
    6- Rude boy
    7- What's my name
    8- Don't stop the music
    9- Umbrella
    10- Hard
    És ez a top 10, és no more Rihanna, nekem, pont 10-et szeretek, még ;D

    VálaszTörlés
  2. Kanye West is lesz egyszer? :'D

    VálaszTörlés