vasárnap, augusztus 14

The moment to live and the moment to die

Na. Valami olyasmi a szituáció, hogy visszatértem Spanyolföldről. Ez a hét egyszerűen hihetetlenül gyorsan telt, és majdnem minden pillanatát imádtam. Most nem szeretnélek titeket a részletekkel untatni, valószínűleg később erre úgyis sor kerül. Nem ajánlom senkinek, hogy elolvassa azt, mert eléggé esélyes, hogy tele lesz teljesen szükségtelen lelkesedéssel, ömlengésekkel, és felesleges fecsegésekkel. 
Addig, amíg eljutok olyan szintre, hogy képes leszek valami összefoglalót írni arról, hogy mi a nagy zenei helyzet Calellában és környékén, szeretném, ha játszanátok egy kicsit, vagy valami ilyesmi.

A feladat nagyon egyszerű. Meg kellene tippelnetek kommentben, hogy melyik dalokat hallottam a legtöbbször az utcán/a hotelban/a rádióban az elmúlt egy hétben. Ha abból indultok ki, amilyen számokat mostanában nálunk agyonjátszanak, nagyon nem tévedhettek el. Öt-hat olyan zene volt egyébként, amit tényleg minden nap többször is megkaptunk. Szerintem ebből legalább kettőt-hármat simán ki lehet találni. És nem kell ilyen spanyol nyelvű valamikre gondolni, azokat én sem ismerem. Szóval örülnék, ha próbálkoznátok. Nem tudok felajánlani semmi különleges nyereményt vagy izét, max egy virtuális pacsit :D De na. Kíváncsi vagyok. Várom a hozzászólásokat. :D

6 megjegyzés:

  1. Én már nagyon várom a beszámolót! :D
    A játék pedig... megmondom őszintén, hogy ha spanyol dalokról lenne szó, akkor nekem egyszerűbb lenne helyzet, de azért megpróbálom. Mostanában elég ritkán szoktam hallgatni spanyol rádiót... :P
    Az én tippjeim: J.Lo - On the floor, Don Omar - Danza Kuduro (habár ebben nem vagyok olyan biztos), Shakira - Loca; Rabiosa, Adele - Rolling in the deep (ezt mindenhol hallani, úgyhogy már csak ezért is leírom :D), meeeg Pitbull vmelyik száma. :) Ja, és Lady Gagát sem szabad kihagyni, a Born This Wayt meg a The Edge of Glory.
    Remélem eltaláltam legalább egyet... xD

    VálaszTörlés
  2. én is tippelek. : )
    Enrique Iglesias - Dirty Dancer
    LMFAO - Party Rock Anthem
    Lady Gaga - Judas
    Pitbull ft. Ne-yo meg nem tom még ki - Give Me Everything
    Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
    Shakira ft. Pitbull - Rabiosa

    amúgy rettenetesen irigyellek Spanyolország miatt, viszont én meg 1 hete spanyolul tanulok, szóval valamennyire kárpótolva érzem magam, mert nagyon imádom az egész nyelvet. : )

    VálaszTörlés
  3. Aaaaa grenade és a dirty dancer benne van, talán. XD

    VálaszTörlés
  4. na én jövök:)
    Lady Gaga- edge of glory
    Adele-Rolling in the deep vagy set fire to the rain
    Bruno Mars-The lazy song
    Train-Save me San Fransisco

    VálaszTörlés
  5. először beugrott a Party Rock.
    valami Gaga is biztos, mondjuk a Judas, vagy Born this way.
    Martin Solveig - Hello?
    Rihanna - S&M
    kiváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  6. Dirty Dancer :P
    Vagy valami Natalia Killses ínyencség.

    VálaszTörlés