kedd, július 12

Zene 30 pontban IV.

Egy dal, amit szerettél, de most már utálod - Groovehouse: Hajnal
Szóval a régennél tényleg ne egy-két évvel ezelőttre gondoljatok, hanem legalább hat-hét, sőt inkább nyolc évvel...A hajnal volt az első dal, amit unokatesóimmal kívülről megtanultunk, és napokig tudtuk énekelni. Így visszanézve...hát nem vagyok rá büszke. Azóta ahányszor meghallom rádióban vagy akárhol, sírva menekülök. ebből is látszik, hogy a régi énem zenei ügyeiben nem lehetett megbízni. ( de komolyan. a Kispált butaságnak tartottam, és egész nap Britneyt, Sugarbabest és ilyeneket hallgattam. úristen. nem. ez nem. ááá)



Egy dal, amit gyakran hallassz a rádióban - Adele: Someone like you
Hála az égnek. Imádom Adelet, a someone like you pedig egy gyönyörű dal. a legtöbb magyar rádió csak most eszmélt, és kezdte el ezerrel nyomatni a rolling in the deepet, de a petőfin már elég régóta fut a someone like you, ami szerintem a 21 egyik legszebb dala, és az abszolút kedvenc lassú dalom mostanában. 



Egy dal, amit szeretnék hallani a rádióban - Alexander Rybak: OAH
Hát, sajnos magyarországon nem lett akkora siker Alex dalaiból, mint Skandináviában és Oroszországban. Pedig a számai fantasztikusak, Alex pedig egy tündér. Az OAHnak egyébként a klipjét is annyira imádom. Egyszerűen akárhányszor nézem végig, elmosolyodom és teljesen jókedvem lesz tőle.



Egy dal a kedvenc albumodról - Hurts: Illuminated
Mondtam, hogy több kedvencem is van, és Theoék még, ha  jól emlékszem, nem szerepeltek a listán. A happiness albumot imádom, akik szeretik őket, talán már észrevették, hogy a modulok címei is erről az albumról vannak. Az illuminated a legnagyobb kedvencem, egyszerűen fantasztikus dal lett, annyira visszahozza azt az életérzést, ami erről a címről eszembe jut. A Hurts egyszerűen fantasztikus.



Egy dal, amit akkor hallgatsz, ha mérges vagy - Muse: Uprising
Nem tudnám megindokolni miért. Általában nem hangulathoz választok dalokat, nem igazán szoktam erre figyelni, de valamiért ha ilyen ölnitudnék kedvem van, a muse mindig felkerül a playlistre. Az uprising tőlük az egyik legnagyobb kedvencem, a klipet is nagyon szeretem. Bár muse-ügyileg öcsém sokezerrel überel, ő nagyon képben van ebben a témában, de igyekszem behozni a lemaradást. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése