vasárnap, június 5

I'm in love with a fairytale

A tegnapi Csillag Születik ha másban nem is, legalább annyiban hatással volt rám, hogy megkeressem a gépen a letöltögetett Alexander Rybak számokat és meghallgassam őket. Újra és újra és újra. 2009-ben, jó két hónappal az Eurovíziós Dalfesztivál döntője előtt kezdtem el utánanézni az indulóknak, és nagyon hamar meg is találtam a kedvencem, hiszen a norvégokat mindig az elsők között szoktam csekkolni, ha ilyesmiről van szó. Alex Fairytale-je már elsőre is elkápráztatott, és több hónapon keresztül nem voltam hajlandó mást hallgatni. A végére már tényleg minden kis rezdülését tudtam a dalnak. Aztán az egész ESC alatt Alex számára vártam, és sok év után először, kilencvenkilenc százalékig biztos voltam abban, hogy Norvégiának kell nyernie, és hogy ő is fog nyerni. De azt soha nem gondoltam volna, hogy ennyivel. Kisebb örömtáncot jártam a pontozásnál, és nem csak azért, mert a legjobb dal nyert, hanem azért is, mert így a 2010-es Eurovíziónak Oslo adhatott otthont. (óó, azok a bizonyos önző érdekek már itt is működtek) Az elkövetkező egy-két hónap aztán arról szólt, hogy mindenre vevő voltam, ami ezzel a sráccal kapcsolatos. Miután bámulatos logikával kisakkoztam, hogy teljesen és totálisan egy napon születtek Robert Pattinsonnal (ne verjetek meg, a Twilight-mánia kellős közepén voltunk), és láttam egy-két interjút, ahol norvégul nyilatkozott, megállás nem volt. Az albumát gyorsan agyonhallgattam, aztán szépen-lassan enyhült a mánia, jöttek új szívdobogások, de azért időről-időre meghallgattam a Fairytalet, a Kiss and Tellt vagy a Europe Skies-t. És tegnap este megint teljes volt a nosztalgia, ezért is gondoltam ,hogy írok ide valamit. De igazából nem igazán jönnének más értelmes dolgok, minthogy ez a srác egy tündér, imádom a hangját, a mimikáját amikor hegedül, imádom a dalait, a videoklipeket, ahogy meginterjúvolja az idei ESC versenyzőket a norvég tvnek, és ahogy a Magyar Rapszódiát játssza New Yorkban. SZóval, hogy mire akartam kilyukadni? Igazából én sem tudom. Talán csak arra, hogy ez a srác tényleg eszméletlenül tehetséges, és érdemes rá figyelni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése