hétfő, április 9

Rihanna Top 10. 2.0


Már napok óta tervezgetem, hogy összeállítok új top 10es listákat, mert alapjáraton imádom az ilyeneket meg minden, de teljesen döntésképtelen voltam azzal kapcsolatban, hogy kit válasszak. Adott lett volna Katy Perry, csak hogy mind a három lánykával végezzek, de egyszerűen még idő kell nekem ahhoz, hogy összekaparjak tíz dalt. Aztán tervezek még Pinkről, a BEP - ről, a Coldplayről, meg még egy kilométernyi együttesről ilyen listákat, csak előbb szeretném egy kicsit újraírni a Rihanna listám, mert kicsit változtak az erőviszonyok nyár óta. Szóval tadammm... 
10. Russian Roulette
Ez maradt, de csak azért, mert ismételten túlzottan túlzottan túlzottan soknak tartottam a dalokat a Loudról, és nem is értem miért meg hogyan, de a lista második felére legszívesebben így a komplett albumot rápakoltam volna. Nem téma. szóval ez a dal továbbra is eszméletlenül gyönyörű. 
9. What's my name
Ez pedig most azért került be (erőteljesen küzdött az S&M-mel amúgy), mert immádom (rengeteg m-mel ) a videóját, mármint jelen esetben a színeit. Ja meg mert anyu miatt mindig az jut róla eszembe, hogy a refrén helyett mindig simán Rihannát énekeljek. És említettem már, hogy az a vörös haj az még mindig annyira eszméletlenül jó, hogy. ja igen, szükségem volt erre a dalra a listámon.
8. Where have you been?
Nem  is értem, miért tetszik amúgy, de a lényeg, hogy a Talk That Talkról első hallgatás után is ez lett a kedvencem, és ez erősen tartja magát a mai napig, mert olyan kis őrült és nem tudom. Olyan hülyeségeket írok ide véleménynek és csak húzom vele az időt, de így sokkal értelmesebben fog kinézni a blog. Ó, a logika.
7. Who's that chick
Nyár óta sem sikerült kiderítenem, hogy mi a francot tudhat ez a David Guetta, de továbbra is mindenhol mindig ott van. A nemzetközi helyzet változatlan. Anno nyolcszámilliárd éve tökre vártam ezt a számot, mert úúú mindenki be volt lelkesedve, és akkor már én is alapon, és egy rakat ember csalódott, én meg cserébe agyonhallgattam ezt a tömörgyönyört. a videót meg továbbra is svéd rendezte. skandinávpower.
6. Skin
Na hogy ez a dal hogy került ide, az egy hosszú történet, mert amikor az előző listát írtam, eszembe sem jutott, hogy beletegyem, mert überhaupt nem volt a kedvencem, mert nem hallgattam meg elégszer, csak azóta meg valamiért rákerült a telefonomra, én meg hallgattam és hallgattam és hallgattam és buuuummmm most már imádom. 
5. Fading
Van ebben a dalban valami, ami miatt úgy teljesen és totálisan imádom, és és és. Kinda megmagyarázhatatlan, de mégsem hallgattam még annyit, amennyit úgy istenigazából kellett volna, de ezen sosem késő változtatni és már megint sikerült a semmiről összehoznom több mint kérdést, úgyhogy igazán büszkék lehettek rám. nem mondhatjátok, hogy unalmas, amit írok. neeem, ez annál sokkal rosszabb.
4. We found love
ez a dal szimplán csodálatosan varázslatos, és akármikor akármennyit tudom hallgatni, tudjátok, vannak azok a napok, amikor képes vagy egy dalt folyamatosan hallgatni megállás nélkül, na nekem ez általában ezzel a dallal szokott megtörténni. És a videót is imádom, meg a feldolgozásokat, meg úgy az egész kultuszt, ami eköré építődött és az átírásokat is. igen, az átírások... na azok sem semmik. (:
3. Only Girl
Emiatt a szám miatt kezdtem el írni az egész listát, mert tűrhetetlennek tartottam, hogy nem került be az előző tízesembe és őszintén szólva nem is értem saját magam, vagyis a nyári énemet, tényleg, mert mert mert az Only Girl az nekem szívemcsücske dal azóta, hogy megjelent, arról meg ne is beszéljünk, hogy a videó az a világ legszebb színvilágú videója (igeeen, tudom, tudom, szörnyű az ízlésem. hallom ahogy értetlenkedsz) sokadrészt meg itt is khhmmm,... vannak feldolgozások. de öö... az eredetit még annál is sokkal.sokkal jobban imádom. mert ja. 
2. Unfaithful
Lelőttem saját magam elől a poént, mert visszaolvastam, és már múltkor is arról írtam, hogy a tehetségkutatókban szerettem meg ezt a dalt. Borzalmas egy emberi lény vagyok, mondhatom. De. Imádom a dal szövegét, azt, hogy akármennyire nem rajongok a lassú dalokért, ezért oda meg vissza vagyok, meg úgy caklipakli mindent ami ezzel a számmal kapcsolatos. 


1. Man Down
Ramm pa pa pamm, rammm pa pa pamm , ramm pa pa pamm. A man Down örökre kedvencem lesz, salalalal, vagy legalábbis nehezen lehet majd levetni a trónról, még akkor is, ha egyesek emiatt egy címeres ökörnek néznek, én imádom elejétől a végéig, az első hangtól az utolsóig, és csak hogy kitöltsem a helyet, muszáj elmondanom, hogy élmény volt újra Rihanna listát írni, és hogy tudom, hogy idegesítően hülyeségeket írtam le, de gyorsan ki akartam írni magamból mindent, és elnézést, hogy elraboltam a drága időtöket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése